domingo, 9 de agosto de 2009

I know that I will survive!


My heart cries ...

It felt so alone ...

It felt so miss you!

What storm is this?

Why come to my dreams?

Just to agree to those here who do not understand me?

Or for me to show that dreams are only dreams? That never become a reality?

Beautiful day outside, bright sun, blue sky ... That I serve it is rainy here ... You are without color ...

I miss! Many lack ... And I do not know how to escape this!

I want to survive ... I live ...

I need ... I really live!

No more tears ...

No more days and cold nights and rainy ...

I do not want to be on the outside of your life!

I do not know else to do!

I know that I will survive!

That is all I desire!


Meu coração chora...

Por sentir-se tão só...

Por sentir tanta saudade de vc!

Que tormenta é essa?

Por que vêm aos meus sonhos?

Só pra ao acordar perceba que não estas aqui comigo?

Ou pra me mostrar que os sonhos são somente sonhos? Que nunca se tornarão a realidade?

Dias lindos lá fora, sol brilhante, céu azul... De que me servem se aqui dentro está chuvoso... Está sem cor...

Sinto falta! Muita falta... E não sei como escapar disto!!

Quero sobreviver... Quero viver...

Preciso... Preciso muito viver!

Não quero mais lágrimas...

Não quero mais dias e noites frias e chuvosas...

Não quero estar do lado de fora da sua vida!

Não sei mais o que fazer!

I know that I will survive!

That is all I desire!!

Nenhum comentário:

Postar um comentário